LUKAS Bank rozpoczął kampanię „Kto oszczędza na papierze, ten ratuje nasze jeże. Każ…

Chwilówka internetowa LUKAS Bank rozpoczął kampanię „Kto oszczędza na papierze, ten ratuje nasze jeże. Każdy klient, który zamieni wyciąg z papierowego na elektroniczny połowę jego kosztów za pośrednictwem LUKAS Banku przekaże Polskiemu Stowarzyszeniu Ochrony Jeży „Nasze Jeże.
sas(42546;
Kampania „Kto oszczędza na papierze, ten ratuje nasze jeże potrwa od 5 maja do 31 lipca. Dotyczy posiadaczy kart kredytowych Gold, Visa Silver, FURORA i Maxima PLUS. Klienci LUKAS Banku zostaną poinformowani o akcji na wyciągach oraz na banerach umieszczonych na stronach banku. Aby zmienić wyciąg z papierowego na elektroniczny, należy przyjść do placówki LUKAS Banku lub zadzwonić na LUKASlinię.

Przy okazji zachęcania klientów do przechodzenia na wyciąg elektroniczny bank postawił na współpracę z Polskim Stowarzyszeniem Ochrony Jeży „Nasze Jeże, które zajmuje się czynną ochroną jeży.

Decyzja o wsparciu tych sympatycznych mieszkańców lasów nie była dla banku trudna. -Zdecydowaliśmy się przeprowadzić akcję CSR przy okazji e-wyciągów, a jeże wybraliśmy dlatego, że są to bardzo pożyteczne zwierzęta, znajdujące się w Polsce pod ścisłą ochroną. Niestety pozbawione są one opieki wielkich organizacji ekologicznych. Wiele jeży ginie co roku pod kołami samochodów –  mówi Izabela Mościcka, dyrektor Departamentu Public Relations LUKAS Banku.

Akcje proekologiczne prowadzone w LUKAS Banku wspierane są hasłem „LUKAS Bank w trosce o zielony świat. Akcjonariusz LUKAS Banku, międzynarodowa grupa Crédit Agricole także wychodzi z wieloma podobnymi inicjatywami i jest światowym liderem w prowadzeniu działań związanych ze zrównoważonym rozwojem i społeczną odpowiedzialnością biznesu.

Źródło: LUKAS Bank

Chwilówka internetowa