W ramach promocji trwającej od 3 marca do 30 kwietnia 2011 r. oprocentowanie specjalnego kredytu przeznaczonego wyłącznie dla emerytów wynosi 9%, prowizja – 4% wartości kredytu a ubezpieczenie na życie – 0,35% wartości kredytu.
Nestor może zaciągnąć kredyt na kwotę już od 500 zł aż do 100 000 zł. Okres kredytowania może trwać nawet 10 lat. Jedyne, czego potrzebują nestorzy do złożenia wniosku to dwa dokumenty potwierdzające tożsamość (w tym dowód osobisty i np. legitymacja emeryta, prawo jazdy lub paszport oraz decyzję o przyznaniu / ostatniej waloryzacji świadczenia.
Dodatkowo każdy klient, który skorzysta z oferty w okresie promocji otrzyma w prezencie kwartalną prenumeratę dziennika Fakt.
Emeryci i renciści niejednokrotnie mają trudności z uzyskaniem kredytu, ponieważ większość banków nie oferuje usług dostosowanych do ich potrzeb i możliwości. Dla Banku Pocztowego nestorzy są właśnie jedną z najważniejszych grup klienckich – mówi Iwona Wróbel, odpowiedzialna za Linię Biznesową Kredytów Konsumpcyjnych. Osoby te potrzebują często dodatkowej gotówki np. na wyjazd do sanatorium, czy zakup nowej lodówki. Pomimo stosunkowo niskich dochodów, są to klienci lojalni i systematyczni. Dlatego przygotowaliśmy dla nich specjalną ofertę na bardzo dobrych warunkach – dodaje.
Klienci mogą złożyć wniosek o kredyt w placówkach Banku Pocztowego i Urzędach Pocztowych. Aktywną rolę w pozyskiwaniu klientów będą pełnić także listonosze. Udzielą oni informacji na temat oferty, a także mogą wręczyć i przyjąć wypełniony wniosek kredytowy.
Jednocześnie warunkiem skorzystania z promocji kredytu jest posiadanie bądź otwarcie bezpłatnego rachunku: Pocztowe Konto Nestor. Za prowadzenie rachunku osobistego w Banku Pocztowym emeryci nie zapłacą ani złotówki. Specjalnie z myślą o osobach przyzwyczajonych do tradycyjnego sposobu obsługi konta, operacje dokonywane w placówkach banku i urzędach pocztowych na terenie całej Polski, jak choćby przelewy zewnętrzne i wewnętrzne, są również bezpłatne. Największym udogodnieniem dla użytkowników konta Nestor i wyjściem naprzeciw ich oczekiwaniom jest jednak możliwość bezpłatnego dostarczenia przez listonosza gotówki pod wskazany adres – dowolną ilość razy w miesiącu.
Wraz z rozpoczęciem sprzedaży promocyjnego kredytu ruszy kampania reklamowa. W marcu i kwietniu pojawią się reklamy telewizyjne, oraz reklama prasowa. Dodatkowo w Urzędach Pocztowych, a także placówkach Banku Pocztowego znajdą się promocyjne plakaty i materiały.
Adresatami usług Banku Pocztowego są przede wszystkim osoby z miejscowości do 50 tys. mieszkańców oraz wsi, emeryci i renciści oraz niekorzystający do tej pory z usług bankowych. Dlatego tworząc swoją ofertę bank kieruje się misją ‘Prosta i dostępna bankowość’, stawiając jednocześnie na edukację finansową. W materiałach promocyjnych oraz w serwisie www.pocztowy.pl klienci banku mogą znaleźć przejrzystą informację o ofercie oraz praktyczne porady i wskazówki, jak korzystać z usług banków.
Źródło: Bank Pocztowy